Rozbudowa drogi gminnej ulicy Chudoby wraz z budową nowej przeprawy mostowej
W ramach zadania wykonana zostanie rozbudowa drogi publicznej gminnej ul. Chudoby w Warszawie na odcinku 200m wraz z rozbiórką mostu i budową nowej przeprawy mostowej. Projektowana jezdnia zostanie poszerzona do 7.0m. Jedynie na wysokości przeprawy mostowej całkowita szerokość jezdni (w świetle krawężników) wyniesie 8.0m i zostanie zawężona liniami do 7.0m.
Po wschodniej stronie jezdni zostanie wykonany chodnik o szer. 2.0m na całej długości projektowanej inwestycji, a po stronie zachodniej proj. chodnik będzie miał szer. 2.5m i długość ok. 31.3m. Chodnik po stronie zachodniej zostanie wykonany na wysokości projektowanego obiektu mostowego i będzie stanowił rezerwę na ciąg pieszo-rowerowy.
Projektowany most zaplanowano w miejscu istniejącego obiektu inżynierskiego. Nowy most będzie znacznie szerszy od poprzedniego. Niweleta będzie miała na moście swój najwyższy punkt. Spadek poprzeczny jezdni na obiekcie założono jako dwustronny ~2%.
Odwodnienie jezdni i obiektu mostowego odbywać się będzie za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych do wpustów, kolektorów i kanalizacji deszczowej po stronie południowej – odbiornikiem będzie szczelny zbiornik na gromadzenie wód opadowych. Po stronie północnej wody opadowe i roztopowe będą odprowadzane na skarpy nasypu (po stronie zachodniej przez ścieki podchodnikowe) do rowów przydrożnych.
Przedsięwzięcie obejmuje również przebudowę dwóch zjazdów – jeden z nich będzie pełnił również rolę dojazdu do zbiornika w celu jego bieżącej obsługi, w tym wypompowywania wody.
Na odcinku rozbudowy drogi planowane jest wykonanie oświetlenia. Oprawy mocowane będą do słupów ustawionych po wschodniej stronie drogi.
Na obiekcie przewiduje się obustronne zastosowanie barieroporęczy mostowych rozmieszczonych od strony jezdni z zachowaniem opaski bezpieczeństwa i przedłużeniu ich na dojazdach. Po zewnętrznej zachodniej stronie konstrukcji mostu, wzdłuż ciągu pieszo rowerowego, została zaprojektowana balustrada szczeblinkowa o wysokości min. 1.2m. Balustrady zaprojektowane zostały również jako przedłużenie barier ochronnych na zewnętrznej krawędzi chodnika wschodniego.