Rozbiórka, przebudowa, rozbudowa i budowa obiektu budowlanego pn.: linia kolejowa nr 104 Chabówka – Nowy Sącz na odc. E od km 61+220 (km istn. 63+965) do km 73+892 (km istn. 76+652) wraz z infrastrukturą techniczną wzdłuż linii kolejowej nr 104 na odcinku od km 61+220 (km istn. 63+965) do km 73+892 (km istn. 76+652), wzdłuż linii kolejowej nr 96 Tarnów – Leluchów na odc. od km ist. 87+700 do km ist. 90+345 oraz na stacji Nowy Sącz realizowanego w ramach projektu: „Budowa nowej linii kolejowej Podłęże – Szczyrzyc – Tymbark / Mszana Dolna oraz modernizacja istniejącej linii kolejowej nr 104 Chabówka – Nowy Sącz”
Opis prac
Zamówienia obejmuje:
- wykonanie dokumentacji projektowej, w tym opracowanie projektu wykonawczego (branża srk);
- wykonanie robót w zakresach:
- wykonanie przebudowy nawierzchni i podtorza jednotorowej linii kolejowej
- roboty odwodnieniowe i hydrotechniczne,
- sieci zewnętrzne,
- drogi,
- urządzenia sterowania ruchem kolejowym (srk),
- urządzenia i systemy telekomunikacyjne,
- sieć trakcyjna wraz z zasilaniem,
- urządzenia i układy elektroenergetyki do 1 kV,
- budowa nowych obiektów inżynieryjnych,
- perony i obiekty kubaturowe,
- przejścia i przejazdy,
- roboty geologiczne i geotechniczne,
- roboty związane z wykonaniem elementów małej architektury,
- wycinka drzew i krzewów oraz roboty branży środowiskowej,
- wszelkie inne konieczne do realizacji zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami;
Zakresy robót dla poszczególnych branż
Obiekty inżynieryjne:
Mosty drogowy – 1 obiekt w nowej lokalizacji do budowy w Klęcznach
Mosty kolejowe – 4 obiekty do rozbiórki wraz z budową nowego obiektu w miejscu istniejącego
Wiadukty drogowe – 1 obiekt w nowej lokalizacji do budowy w Klęcznach
Wiadukty kolejowe – 2 obiekty do rozbiórki wraz z budową nowego obiektu w miejscu istniejącego oraz 2 obiekty w nowych lokalizacjach
Przejścia podziemne – 3 obiekt w nowej lokalizacji do budowy w Nowym Sączu
Przepusty – 17 obiektów do rozbiórki oraz 17 do budowy
Konstrukcje oporowe – 4 obiekty do rozbiórki, zaś do budowy 1 ściana z gruntu zbrojonego, 9 konstrukcji żelbetowych oraz ściana oporowa w technologii wanny szczelnej
Hydrotechnika
Modernizacja, budowa i przebudowa rozwiązań hydrotechnicznych w obrębie całego odcinka w zakres której wchodzi między innymi umocnienie na rzece Smolnik wraz z prawym dopływem, przełożenie cieku Biczyczanka wraz z umocnieniem, umocnienie potoku Żeglarka wraz z umocnieniem rzeki Dunajec.