Remont DW 946 na Rondach przy moście na Sole wraz z wymianą nawierzchni na moście.
Opis prac
- Dla branży drogowej :
– wymiana warstwy bitumicznej ścieralnej na całym odcinku pomiędzy rondami oraz na rondach;
– wymiana warstwy bitumicznej wiążącej na odcinkach dojazdowych do mostu wraz z rondami;
– wymiana uszkodzonych krawężników betonowych na odcinkach dojazdowych do mostu i w obrębie rond (w tym wysp);
– uzupełnienie i lokalna niwelacja powierzchniowa kostki brukowej (rozbiórka i ponowne ułożenie z tego samego materiału) w obrębie chodników na dojściach do mostu;
– korekta wpustów drogowych w obrębie jezdni przy rondach wraz z udrożnieniem odpływu do kanalizacji deszczowej;
– remont schodów terenowych z wymianą balustrad;
– wymiana balustrad drogowych U12a na dojściach do mostu
- Dla branży mostowej:
– konserwacja balustrad na moście w zakresie zabezpieczenia antykorozyjnego wraz z naprawą ich wypełnień a plexiglasu oraz poprawą zakotwienia słupków balustrad w obrębie których przęseł;
– wymiana uszkodzonych odcinków barier energochłonnych na moście i dojazdach;
– wymiana nawierzchni chodników na moście wraz z naprawą powierzchniową betonu kap chodnikowych;
– odtworzenie szczelności izolacji w obrębie wpustów na moście wraz z ułożeniem warstwy wiążącej asfaltu lanego wokół wpustów;
– iniekcja zarysowań żelbetowej płyty pomostu od spodu oraz podpór mostu;
– naprawa lokalnych urządzeń i odtworzenie powłok antykorozyjnego zabezpieczenia konstrukcji stalowej skrzynkowego ustroju nośnego od wewnątrz;
– wymiana urządzenia dylatacyjnego w obrębie podpory (przyczółka) w osi 8
– naprawy betonu wsporników płyty ustroju nośnego od spodu wraz z antykorozyjnym zabezpieczeniem powłoką malarską akrylową;
– konserwacja osłon trakcyjnych nad linią kolejową jednotorową zlokalizowaną pod obiektem wraz ze sprawdzeniem sprawności i ewentualną naprawą uszynienia
– wymianę warstwy bitumicznej ścieralnej na moście
-odtworzenie antykorozyjnego zabezpieczenia betonu podpór wraz z nałożeniem warstwy powłoki antygraffiti
– koordynacja robót naprawczych wykonywanych przez użytkowników urządzeń obcych zlokalizowanych wewnątrz „skrzynki” ustroju nośnego;
– rewizja, oczyszczenie i pełne udrożnienie kanalizacji deszczowej most