W Grudziądzu prace związane z remontem mostu kolejowo-drogowego na linii nr 208 wkroczyły w końcową fazę.
Mimo niesprzyjających warunków atmosferycznych (mróz, intensywne opady śniegu, porywisty wiatr) styczeń upłynął nam pod znakiem zintensyfikowanych prac.
Wykonano ostatni etap montażu nawierzchni kolejowej na obiekcie, a także podbito tor na dojazdach.
Zdemontowano starą balustradę, oddzielającą jezdnię od torowiska, a w jej miejsce zamontowano barierę drogową, zapewniającą bezpieczeństwo użytkownikom obiektu.
Zakończono również roboty związane z przebudową instalacji Sterowania Ruchem Kolejowym, w tym zamontowano korytko kablowe na całej długości obiektu.
Zamontowano chodniki robocze z krat pomostowych, umożliwiające ewentualne przeglądy i prace konserwacyjne w przyszłości.
Z uwagi na zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom oraz użytkownikom mostu, część robót została wykonana w nocy, po wprowadzeniu ruchu wahadłowego.