RSS

RSS
IMG_20170928_101159.jpg
IMG_20170825_113824.jpg
DSC_0031.JPG
IMG_20170828_145349.jpg
most 5+317.jpg
most 8+438 (1).jpg
most 8+438 (3).jpg
most8+438 (1).jpg
IMG_20180420_125707.jpg
IMG_20180705_151021.jpg
IMG_20180705_151113.jpg
IMG_20180705_154112.jpg
IMG_20180726_111925.jpg
IMG_20180810_120026.jpg
IMG_20181206_110546.jpg
IMG_8001.jpg
nowe konstrukcje sieci trakcyjnej Stalowa Wola Rozwadów1.jpeg
nowe konstrukcje wsporcze tor 2 szlak Lublin - Lublin Zemborzyce km 5,20....jpg
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
most 8+438 (4).jpg
IMG_20200103_102031.jpg
IMG_20200103_102041.jpg
IMG_20200327_145807.jpg
IMG_20200327_145819.jpg

Prace na liniach kolejowych nr 68, 565 na odcinku Lublin - Stalowa Wola Rozwadów wraz z elektryfikacją w ramach programu operacyjnego Polska wschodnia 2014-2020

Spółka Intop Warszawa jako partner konsorcjum w składzie: Track Tec Construction Sp. z o.o., Infrakol Jan Paruch i Wspólnicy Spółka Komandytowa, Leonhard Weiss GMBH & CO. KG realizuje część prac w ramach zadania "Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych w ramach projektu "Prace na liniach kolejowych nr 68, 565 na odcinku Lublin - Stalowa Wola Rozwadów wraz z elektryfikacją w ramach programu operacyjnego Polska wschodnia 2014-2020"

Linia kolejowa nr 68 Lublin – Przeworsk odcinek Lublin – Stalowa Wola Rozwadów jest  jedną z ważniejszych „dróg żelaznych” na terenie województw lubelskiego i podkarpackiego jest o długości 104 km. Jest to linia znaczenia państwowego jednotorowa, niezelektryfikowana. Wyjątek stanowi ok. 7 kilometrowy dwutorowy i zelektryfikowany szlak Lublin – Lublin Zemborzyce.

Realizacja projektu pozwoli  na osiągnięcie następujących celów ogólnych:

  1. elektryfikacja linii nr 68,
  2. skrócenie czasu jazdy,
  3. poprawa przepustowości linii, częstotliwości, skomunikowania oraz punktualności realizowanych połączeń,
  4. zwiększenie dostępności transportu kolejowego,
  5. usprawnienie statycznej i dynamicznej informacji pasażerskiej oraz informacji dla przewoźników,
  6. poprawa bezpieczeństwa ruchu kolejowego, podróżnych, przewożonych ładunków oraz ruchu drogowego na przejazdach kolejowych,
  7. racjonalizacja kosztów eksploatacji i  utrzymania zarządzanej  infrastruktury oraz ograniczenie dewastacji infrastruktury kolejowej na przedmiotowej linii,
  8. zapewnienie interoperacyjności kolei i umożliwienie niedyskryminującego dostępu do polskiej infrastruktury kolejowej operatorom z innych krajów,
  9. zmniejszenie oddziaływania transportu na środowisko.
Lokalizacja: Lublin
Klient: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Wartość: 300 mln
Czas realizacji: 32 miesiące