RSS

RSS
123.jpg
IMG_20201208_125715.jpg
IMG_20210108_075340.jpg
IMG_20210111_074534.jpg
IMG_20210119_144406.jpg
IMG_20210121_122229.jpg
IMG_20210122_122539.jpg
IMG_20210129_142033.jpg
IMG_20210129_154312.jpg
IMG_20210301_150905.jpg
IMG_20210310_094048.jpg
IMG_20210310_102708.jpg
IMG_20210312_042851.jpg
IMG_20210315_104736.jpg
IMG_20210316_142221.jpg
IMG_20210323_101436.jpg
IMG_20210323_103845.jpg
IMG_20210323_104102.jpg
IMG_20210323_104415.jpg
IMG_20210323_110721.jpg
IMG_20210323_114205.jpg
IMG_20210323_125458.jpg
IMG_20210323_135124.jpg
IMG_20210713_153234.jpg
IMG_20210709_163518.jpg
IMG_20210709_163457.jpg
IMG_20210714_165117.jpg
IMG_20210726_094937.jpg
IMG_20210726_095815.jpg

Poprawa infrastruktury rowerowej - budowa ścieżek rowerowych na obiektach mostowych. Częsć III Budowa kładki rowerowej przy moście Lwowskim wraz z infrastrukturą dojazdową

Przedmiot zamówienia obejmuje poprawę infrastruktury rowerowej poprzez budowę ścieżek rowerowych na obiektach mostowych w podziale na 3 części:

Część 1 – Budowa wydzielonej dwukierunkowej drogi dla rowerów przy moście Narutowicza z infrastrukturą dojazdową.

Część 2 – Budowa wydzielonej dwukierunkowej drogi dla rowerów na Moście Karpackim z infrastrukturą dojazdową.

Część 3 – Budowa kładki rowerowej przy moście Lwowskim wraz z infrastrukturą dojazdową.

 

INTOP Warszawa Sp. z o.o. zrealizował Część 3, w której zakresie prac wchodzą:

  •  budowa kładki rowerowej o schemacie statycznym: ustrój ciągły trzyprzęsłowy; (rozpiętość teoretyczna przęsła: 22,57 m + 40,1 m + 22,57 m; długość całkowita pomostu: 86,06 m; całkowita szerokość pomostu: 3,03m)
  • budowa dojazdów do kładki,
  • budowa odwodnienia kładki i przyłączenie do kanalizacji deszczowej,
  • budowa oświetlenia kładki pod pochwytem barierek kładki,
  • przebudowa sieci gazowej,
  • przebudowa i zabezpieczenie sieci energetycznej,
  • przebudowa i zabezpieczenie sieci teletechnicznej.

Projektowana kładka jest budowlą o charakterze komunikacyjnym, przeprowadzającym ruch rowerowy nad rzeką Wisłok. Obiekt ten został zaprojektowany w taki sposób, aby zbytnio nie ingerował w otaczające środowisko, a zarazem nawiązywał swoją formą do otoczenia. Projektowany obiekt będzie prosty co do formy architektonicznej

Lokalizacja: Rzeszów
Klient: Gmina Miasto Rzeszów
Wartość: 2,3 mln
Czas realizacji: 10 msc